середа, 4 липня 2018 р.




16.05.2018 р.

Свято сім’ї « Родина, як зірка єдина»
Клуб сімейного читання «Сім’я + книга = Родина»
Сім’я – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, те на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини – ось мірило розвитку та прогресу країни. Заквітчаний травень дарує Україні два прекрасні свята: День матері (11 травня) та Міжнародний день сім’ї (15 травня).
16 травня 2018 року у центральній дитячій бібліотеці відбулося чергове засідання клубу сімейного читання, свято сім’ї « Родина, як зірка єдина». Дітки разом зі своїми матусями вдома готували смаколики, які презентували на святі. Також змагалися в літературних конкурсах: «Батьки літературних героїв» та «Калейдоскоп казок». Дорослі охоче впізнавали своїх дітей у конкурсі «Моя дитина», створювали скульптури « Щаслива Сім’я».
Родзинкою заходу стала прем’єра лялькової вистави « Поросятко Чок »
Свято сім`ї в колі молодих родин було важливим, насамперед, для людських стосунків та зміцнення родини. Хочеться дати своїм діткам якнайкраще: щирість, відвертість, ніжність, бажання обійняти найрідніших, адже сім`я - найбільша цінність на землі. Проведений час з іграми, конкурсами та розвагами пройшов на «Ура!!!».

Світлина від Наталії Ковтун.

Світлина від Наталії Ковтун.

 Ð¡Ð²Ñ–тлина від Наталії Ковтун.

Світлина від Наталії Ковтун.

Світлина від Наталії Ковтун.

Світлина від Наталії Ковтун.




Немає коментарів:

Дописати коментар